Reklamationsret

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Når du reklamerer er det vigtig, at du reklamerer inden for “rimelig” tid efter fejlen er opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@dukkehuset.dk eller på tlf. 40285394. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 149 kr. for undersøgelse af varen.

OBS! Indeni pakken skrives kundens kontaktoplysninger, vedlæg ordrebekræftelsen/fakturaen for dato`en for købet. Reklamationen sendes til : ” Dukkehuset Landevejen 18 4684 Holmegaard ” Mærket “Reklamation”.

 

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og at der ikke må påklæbes adresselabel eller pakketape på selve varen eller dens originale emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Returret:

Du kan altid bytte varen indenfor 14 dage til en anden vare (GÆLDER IKKE HÅNDLAVEDE PRODUKTER, VARE SOM ER DEKORERET, SAMT VARE SOM ER BESTILT SPECIELT HJEM TIL KUNDEN), begyndende den dag du modtager varen. Der er dog fuld returret i 14 dage (Hvor pengene for købet gives retur)(GÆLDER IKKE HÅNDLAVEDE PRODUKTER, VARE SOM ER DEKORERET, SAMT VARE SOM ER BESTILT SPECIELT HJEM TIL KUNDEN) Du skal selv betale fragten for den vare som skal returneres, Dukkehuset sender den eller de ombyttede varer retur(fragten skal du selv betales). Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, samt hvilke varer du ønsker ombyttet eller refunderet. Dette returneres sammen med varen, som skal være i samme stand som du modtog pakken i og med ubrudt emballage.

Ved fremsendelse af en vare som skal byttes er det køber der har ansvaret for at pakken kommer frem til os. Vi anbefaler derfor at i gemmer kvitteringen for forsendelsen på jeres pakke så i kan følge den med track and trace.

Hvis vi ikke har den ønskede vare på lager, vil varebeløbet blive tilbageført indenfor 7 dage. Vi anbefaler altid at du sender pakken så den kan spores. Har du handlet med  kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto. Har du betalt med Visa Electron, Nordea Solo, Danske Bank eller E-Dankort, bedes du oplyse dit registrerings og kontonummer, så vil beløbet blive tilbageført dertil. Returnering forgår til den følgende returadresse (med omdeling og ikke pr. efterkrav):

 
Returadressen er:
Dukkehuset
Landevejen 18
4684 Holmegaard

Vi modtager ikke returvarer sendt til os som “uden omdeling” og pr. efterkrav