REKLAMATIONSRET

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Når du reklamerer er det vigtig, at du reklamerer inden for “rimelig” tid efter fejlen er opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@dukkehuset.dk eller på tlf. 40285394. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 149 kr. for undersøgelse af varen.

OBS! Indeni pakken skrives kundens kontaktoplysninger, vedlæg ordrebekræftelsen/fakturaen for dato`en for købet. Reklamationen sendes til : ” Dukkehuset Landevejen 18 4684 Holmegaard ” Mærket “Reklamation”.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og at der ikke må påklæbes adresselabel eller pakketape på selve varen eller dens originale emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Returret:

Du kan altid bytte varen indenfor 14 dage til en anden vare (GÆLDER IKKE HÅNDLAVEDE PRODUKTER, VARE SOM ER DEKORERET, SAMT VARE SOM ER BESTILT SPECIELT HJEM TIL KUNDEN), begyndende den dag du modtager varen. Der er dog fuld returret i 14 dage (Hvor pengene for købet gives retur gælder kun vare som er købt på Webshoppen) (GÆLDER IKKE HÅNDLAVEDE PRODUKTER, VARE SOM ER DEKORERET, SAMT VARE SOM ER BESTILT SPECIELT HJEM TIL KUNDEN) Du skal selv betale fragten for den vare som skal returneres, Dukkehuset sender den eller de ombyttede varer retur (fragten betales af dukkehuset ). Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, samt hvilke varer du ønsker ombyttet eller refunderet. Dette returneres sammen med varen, som skal være i samme stand som du modtog pakken i og med ubrudt emballage.

Ved fremsendelse af en vare som skal byttes er det køber der har ansvaret for at pakken kommer frem til os. Vi anbefaler derfor at i gemmer kvitteringen for forsendelsen på jeres pakke så i kan følge den med track and trace.

Hvis vi ikke har den ønskede vare på lager, vil varebeløbet blive tilbageført indenfor 7 dage. Vi anbefaler altid at du sender pakken så den kan spores. Har du handlet med  kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto. Har du betalt med Visa Electron, Nordea Solo, Danske Bank eller E-Dankort, bedes du oplyse dit registrerings og kontonummer, så vil beløbet blive tilbageført dertil. Returnering forgår til den følgende returadresse (med omdeling og ikke pr. efterkrav):

 

Returadressen er:

Dukkehuset

Landevejen 18

4684 Holmegaard

Vi modtager ikke returvarer sendt til os som “uden omdeling” og pr. efterkrav

 

BETALING

Du kan betale med:  Visa / Dankort, Mastercard, Mestro, Visa Elektron og Mobilepay.

Betaler du med kreditkort, udenlandske betalingkort eller netbank pålægges et betalinggebyr, som svare til det beløb, som opkræves af Clearhaus. Beløbet kan du se på din ordre, når du har valgt korttypen.

Alle priser er i dkk og inkludere 25% moms.

For at handle på Dukkehuset.dk skal du være fyldt 18 år og du skal være i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Fortrolighed: Hos Dukkehuset behandler vi dine personlige kontaktoplysninger og persondata intern, så ingen andre vil få oplysningerne.

 

FORSENDELSE / LEVERING

Dukkehuset vil bestræbe sig på en hurtigt levering. Levering vil ske indenfor 2-5 dage på lager varer i Danmark. Efter ordreafsendelse  vil der typisk gå 2-5 hverdage med GLS.

GLS leverer ikke pakker i weekenden, så bestilling fortaget efter kl.12 torsdag levers for i den næstkommende uge. Dette gælder dog ikke egne håndlavede produkter, samt varer der ønskes en dekoration, navn, dato ect. Skal produktet fremstilles helt fra grunden kan der gå fra 1-3 uger alt afhængig af travlhed eller efterspørgelse. Har du en hasteordre kontakt da Dukkehuset for en eventuel express levering. Du kan se lagerstatus på webshoppen under hvert produkt, men vi tager forebehold for fejl i lagerstatus. ved udsolgte varer eller ved ekstra lang leveringstid, vil du blive kontaktet.

 

skaermbillede-2016-11-01-kl-18-34-42

Leveringstid: 1-3 hverdage

Afhent din ordre på vores lager i Holme-Olstrup kr. 0,- vi holder åbent alle hverdage mellem 16-19 i hverdage og 11-17 lørdag, søndag og helligdage.Bestilte varer skal betales via webshoppen på normaltvis. Det er dog muligt at handle og betale foryderligere produkter i butikken, hvis dette ønskes.

Bemærk: Leveringstiden på håndlavede produkter (samt produkter der skal males navn / dekoreres på) kan variere fra 1-3 uger. Skal produktet bruges inden, så kontakt os venligst.

GLS  pakke shop: Få pakken sendt  og hent din pakke i en af de mere end 1000 Pakke Shops. Du vælger selv den Pakke Shop som passer dig bedst. Når pakken er på vej til den Pakke Shop du har valgt, modtager du en e-mail og evt. en SMS om at din pakke er på vej til shoppen. Medbring pakkens ID og billedlegitimation når du afhenter pakken. Du finder GLS  Pakke Shops hos udvalgte tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i Danmark. Du vælger selv hvor du vil hente din pakke og hvornår på dagen du vil hente den.

Track & Trace: Når din pakke er afsendt fra Dukkehuset modtager du et Track & Trace nr. så du kan følge din pakke. Det er også det nr. du skal bruge, hvis du ikke er hjemme når GLS kommer og du skal afhente din pakke i en pakkeshop. Blot medbring nummeret og billedlegitimation. Hvis du ikke har modtaget en mail med et track & trace nr. inden for et par dage efter ordreafgivelse, bedes du tjekke om mailen kan være havnet i dit spam-filter.

PRIVATPOLITIK

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)?

For at du kan indgå aftale med os på dukkehuset.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

•    Navn

•    Adresse

•    Telefonnummer

•    E-mail adresseVi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Dukkehuset og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Dukkehuset har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Dukkehuset.dk er Jan Isaksen.

 

VIABILL

ViaBill giver dig mulighed for at shoppe online og dele betalingen op i små bidder. Du kan få lånerammer på enten 2.000 kr. og/eller 20.000 kr. Den første ramme på 2.000 kr. er helt og aldeles rente- og gebyrfri. Den anden ramme på 20.000 kr. betaler du alm. markedspriser. Hver måned betaler du et minimumsbeløb, men du kan til enhver tid vælge at betale mere eller hele restbeløbet. Dit månedlige minimumsbeløb afhænger af, hvilke varer du køber, men du kan se beløbet i webshoppen, når du vælger ViaBill. Hvis du har tidligere køb beregnes disse automatisk med i din månedlige betaling.

 

Hvordan foregår det?

Det er nemt og hurtigt at betale med ViaBill i webshops. Du vælger bare ViaBill som betalingsmåde, når du står ved kassen. Du bliver guidet gennem de enkelte trin, ligesom du lynhurtigt bliver kreditvurderet ud fra de oplysninger, du indtaster. For den rentefri kredit bliver beløbet som udgangspunkt fordelt over 24 måneder.

Når du første gang handler på rentefri kredit, modtager du en mail fra ViaBill med dit kodeord til ’Mit ViaBill’. På Mit ViaBill kan du se dine køb/returneringer, betalinger, månedsydelser og en betalingslinje (FI-kode), som du kan bruge til betaling via din netbank.

Du vælger hver måned selv, om du gebyrfrit vil betale inden den 20. i måneden via din netbank. Indbetaler du ikke inden for fristen, trækker ViaBills administrationsservice automatisk pengene på dit kort, så du undgår rykkere. Dette kræver blot, at der er dækning på kortet, og koster kr. 39 i administrationsgebyr pr. månedsbetaling.

Ved kreditbeløb over kr. 2.000 tilbydes du en kreditramme på kr. 20.000 til almindelige markedspriser, hvor du betaler 3 pct. af beløbet om måneden via betalingsservice, dog minimum kr. 99,-. Når kreditten er godkendt, giver kreditten dig mulighed for at handle for kr. 20.000 i mere end 1.000 danske webshops. Kreditten udbydes i samarbejde med Sparxpres. Du kan læse mere om priser og vilkår her.

 

check Få varerne, inden du betaler

check Betal, som det passer dig

check Hurtigt kredittjek

 

Det med småt

Du skal være fyldt 18 år og have dansk personnummer samt folkeregisteradresse i Danmark for at shoppe og betale med ViaBill. Ved bestilling giver du tilladelse til, at ViaBill må foretage et kredittjek på dig. Du skal samtidig have godkendt vores standardhandelsbetingelser, som du kan se her.

Hvem er ViaBill?


ViaBill er en dansk virksomhed med hovedkontor i Aarhus og afdeling i Hørsholm. ViaBill er ejet af en række professionelle investeringsselskaber og eksperter inden for e-handel.