Dukkehuset vil bestræbe sig på en hurtigt levering. Levering vil ske indenfor 2-5 dage på lager varer i Danmark. Efter ordreafsendelse vil der typisk gå 2-5 hverdage med GLS.
GLS leverer ikke pakker i weekenden, så bestilling foretaget efter kl.12 torsdag leveres i den næstkommende uge. Dette gælder dog ikke egne håndlavede produkter, samt varer der ønskes en dekoration, navn, dato ect. Skal produktet fremstilles helt fra grunden kan der gå fra 1-3 uger alt afhængig af travlhed eller efterspørgelse. Har du en hasteordre kontakt da Dukkehuset for en eventuel express levering. Du kan se lagerstatus på webshoppen under hvert produkt, men vi tager forebehold for fejl i lagerstatus, ved udsolgte varer eller ved ekstra lang leveringstid, vil du blive kontaktet.
0kg til 5kg Fra 50,00 kr.
5kg til 10kg Fra 60,00 kr.
10kg til 15kg Fra 70,00 kr.
15kg til 20kg Fra 80,00 kr.
Leveringstid: 1-3 hverdage
Afhent din ordre på vores lager i Holme-Olstrup kr. 0,- vi holder åbent alle hverdage mellem 16-19 i hverdage og 11-17 lørdag, søndag og helligdage. Bestilte varer skal betales via webshoppen på normaltvis. Det er dog muligt at handle og betale foryderligere produkter i butikken, hvis dette ønskes.
Bemærk: Leveringstiden på håndlavede produkter kan variere fra 1-3 uger. Skal produktet bruges inden, så kontakt os venligst.
GLS pakke shop: Få pakken sendt og hent din pakke i en af de mere end 1000 Pakkeshops. Du vælger selv den Pakkeshop, som passer dig bedst. Når pakken er på vej til den Pakkeshop, du har valgt, modtager du en e-mail og evt. en SMS om at din pakke er på vej til shoppen. Medbring pakkens ID og billedlegitimation når du afhenter pakken. Du finder GLS Pakkeshops hos udvalgte tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i Danmark. Du vælger selv, hvor du vil hente din pakke, og hvornår på dagen, du vil hente den.
Track & Trace: Når din pakke er afsendt fra Dukkehuset, modtager du et Track & Trace nr. så du kan følge din pakke. Det er også det nr. du skal bruge, hvis du ikke er hjemme, når GLS kommer, og du skal afhente din pakke i en pakkeshop. Blot medbring nummeret og billedlegitimation. Hvis du ikke har modtaget en mail med et track & trace nr. inden for et par dage efter ordreafgivelse, bedes du tjekke om mailen kan være havnet i dit spam-filter.
Hvad gør jeg, hvis min pakke er beskadiget?
Afsender er ansvarlig for forsvarlig emballering af pakken. Hvis der er synlige skader på pakken, f.eks. et hul i kassen, buler, tryk,revner, eller den har været åbent, skal du nægte at modtage pakken eller checke at indholdet er intakt før du kvitterer for modtagelse. Nægter du modtagelse, vil GLS returnerer herefter pakken til depotet og informerer afsenderen om klagen.
Hvis du accepterer modtagelsen af en tilsyneladende intakt pakke og efterfølgende opdager, at indholdet er beskadiget, skal du kontakte Dukkehuset samme dag. Gem ALTID emballagen, som dokumentation.
VIGTIG FRAGT INFO FOR HÅNDLAVEDE PRODUKTER :
Husk at checke emballagen, når din pakke ankommer. Ser den ud til at have lidt overlast, kvitterer da ikke for modtagelse uden først at have checket varens stand, da fragtselskabet så ikke refunderer varen, hvis er gået itu under transporten. De kan da påstå, at du selv har ødelagt den, hvis du først har taget den med hjem.
Er der fragtskader, skønt emballagen er intakt og uden syn på skader, bedes du venligst melde os det samme dag, som du modtager den, da retten til erstatning fra GLS ellers frafalder
SMID IKKE emballagen ud , FØR du har checket, at produktet er i orden. Er der skader, skal du ALTID tage fotos af emballagen fra alle vinkler
PS. Alle former for skader / reklamation skal ske SAMME dag, som man modtager produktet.
PSS.
Er varen pakket i cellofan, løft da IKKE produktet op i cellofanen. Bunden kan gå ud og produktet dermed blive beskadiget.