Reklamationsret
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Når du reklamerer er det vigtig, at du reklamerer inden for “rimelig” tid efter fejlen er opdaget. Dette gælder dog ikke håndlavede produkter. Her skal reklamationen ske samme dag, som man har afhentet varen i butik/ pakkeshop eller pr post (se under “fragt”)
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@dukkehuset.dk eller på tlf. 40285394. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation refunderer vi fragtomkostninger.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 149 kr. for undersøgelse af varen.
OBS! Indeni pakken skrives kundens kontaktoplysninger, vedlæg ordrebekræftelsen/fakturaen for dato`en for købet. Reklamationen sendes til : ” Dukkehuset Landevejen 18 4684 Holmegaard ” Mærket “Reklamation”.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage, og at der ikke må påklæbes adresselabel eller pakketape på selve varen eller dens originale emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.